Rolig dag me roliga tjejerna!

Tjenare alla bloggläsare, idag har jag varit på bio i heroncity med Linnea och Nicole.
Vi kollade på Smurfarna! Aaaw,vad dom var sööta jag dör! :)
Anyway efter det så åkte vi till skärholmen och träffade Athiya och Äjä.
Efter det så åkte vi till hökis och träffade några. Lite senare så gick alla till grillen och äjä åt pommes,
sen när äjä frågade om vatten sen så kastade en jävla kärring ut oss haha vilken flipp hon fick asså!:O
Fast nicole fick ännumer flipp än henne aja men det var iallafall skit kul!:D
Och sen så hände en olycka bakom bilden me Athiya hahahaha! ;)
Pallar nt berätta mer om dagen eftersom det var det mesta sen så åkte jag och nicole hem
till henne och nu sitter vi här och jag bloggar och är inne på facebook...
Snart ska Nicole in på hennes blogg och blogga lite nice va! //B
Här är hennes nya blogg-> http://nicoleduvet.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0