IDAG!

Hej bloggen, längesen jag bloggade :) men idag har jag lust haha, eeehm idag gick jag från skolan runt 11 för att jag skulle till doktorn och ta blodprov....men sen när jag var på bussen på väg hem då messar mamma mig och säger att vi inte skulle gå idag-.- om jag inte blev irriterad! Amen sen så åkte jag hem och kollade på film me mamma och  små systrarna ;) Nuu,ska jag berätta  om helgen... i helgen så var jag me tina och hennes syster på en sak i skanstull som heter stand up typ! A men efter showen så gick vi och åt på donken typ runt 1 på kvällen sen så kommer jafet in från ingenstanns ! ooooomaaaajbieber! jag dooog sen från ingenstanns så kommer andre in :OOO! Då sket jag nästan på mig hahahhaha, sen när jafet skulle tagga från donken då vinkade han och log sen han ba hej då tjejeer;) Nu sitter jag på facebook  och skypar me tina...  Heeej då alla läsare ! <3
http://www.youtube.com/watch?v=J_xfJFqVGd0&feature=share


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0