(dom 20 finaste som gillar skriver jag om på min blogg idag)

1.Rania:en jätte söt tjej som betyder jätte mycket för mig! älskar dig gumman!<3
2.Toki:skit snääll,söt och rolig vän! <3
3.Athiya:En tjej som säkert är jätte snäll och skulle kunna lära känna! :)
4.Zandra: SKIT fint hår ,är jätte söt och superduper snäll! :)
5.Valeria: en tjej som jag saknar skit mycket,länge sen jag träffade dig !<3
6.Jennifer: Kattig ! snäll och skulle ville lära känna mkt bättre:)
7.Carro:VACKRASTE ögonen! Och är skiit rolig att vara med!<3
8.Kenya:Snäll tjej ! rolig att vara me! :)
9.Helen belay: Jätte gullig och snäll!<3
10.Helen abrahalei:Snääll! gullig och rolig att vara me!:)
11.Ella: känner inte men är söt !:)
12:Nadira: skiiiiit snäll och gullig! <3
13:Sabrina:söööötnoooosen!<3 puuuss
14:Medina:känner nt ..men säkert snääll:)
15:Claudia: snääll! :)
16:Tova:Jätte söt, och sjunger fint;)
17:Valentino:Lääängesen men söt kille måste jag erkänna! ;)
18:Christian:Känner nt men verkar vara en skön kille ! hahah
19:Adam: Snäll kille som jag har varit tsm me hahahaha!
20:Simon:Du är KOPIA av nahom (lika stora göttar) hahahahhah! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0