lite svar o frågar vettu ;) haha

Är du riktigt kär i någon just nu? - Aa....vt nt om riktigt kär men aa ee kär
Vad är ditt längsta förhållande? - tror nåra månader

Hur bor du:- farsta och rgs 
Brukar du komma i tid: - vt nt
Hur lång är du: - typ 1,56 eller nått
Kan du laga mat: -vissa maträtter aa? haha
Vad jobbar du med/pluggar du: - pluggar
Vad har du på dig just nu: . Mjukis o tjocktröja
Har du någon fobi: - AA,hatar svett :S
Hade du en bra kväll igår: - AA!
Vilket är ditt senaste inköp: - coca cola
Din favoritdryck på morgonen: - d olika
var fick du senast dina pengar från: -Mammas bankomatkort
Har du sovit i din egen säng inatt:- Aa... ?
Vad hade du sönder senast: - kmr nt ihåg
Vem snackade du med senast:- pappa
Varm favoritdricka: - vt nt
Favoritdricka när du är riktigt törstig: - cola elr vatten haha
Alkoholhaltig favoritdricka: - vt nt ??
När gjorde du senast något riktigt dumt: ....
Saknar du någon just nu:
Vad ska man göra för att få dig irriterad: - När nån håller på eller e kaxig då jag blir fett irreterad!-.-
Någon jag stör mig på: - Elvis i min klass! omg döör asså hans andedräkt !! :O eeuuw
Intressen: -vara med kompisar , musik ...
senaste person du kramade: - Lilla syster

Senaste person du ringde: - mormor
Senaste person som ringde dig: - pappa
Vad drack du senast: - cola
Vill du ha barn: - tänker nt på de nu asså ... långt kvar!
Längtar du till din nästa födelsedag: - Jaa!då blire party!
Har rakat dina ben någon gång: - hahaha ....?
Är du sugen på något nu: - Aa e skiit sugen
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: - dricker nt kaffe
Använder du hudkräm: - Aa
Attraheras du av män med skägg: - Öhhh?
micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: - nee
Röstade du i det senaste valet: -kan nt 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: -
Vilken låt lyssnade du senast på: - asså kunde ha ett bättre men ångrar nt att jag har den familj jag har ! <3
Har någon annan sovit i din säng inatt: - nopp bara jag o min syrra
Vad tycker du är äckligt: - mycket e äckligt
Har du pengar på mobilen: - aa, har allti de ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg hahah de stog hur bor du : jag bor med mina föreldrar o syskon nt i farsta o rgs ;) hhhhhahahahhhahah

2011-03-27 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0