nya skor ! ;D

hej bloggen .. idag har jag varit i skolan sen slutade vi halv elva så jag o farin sahil ella o nicole taggade  farsta .
Sen så skulle nicole träffa Amanda så jag och farin va själva ... sen va jag kiss nödig haha så vi taggade t toan o där träffade vi Äjä, nmr1.Nicole, nmr2.nicole o Amanda. Sen skulle Fariin hem o jag skulle t skolan o ha utvecklingsamtal
Utvecklingsamtalet gick sådär ahahhahaha pappa ba: jag är stolt över deej hahah"jag har ju verkligen skött meeej"
aja men lite senare så mötte jag  melissa i gubbängen vi taggade t donken och där träffade vi kirllos och hans kompisar ;) sen taggade vi tbx t skolan och sen gick jag o Melissa hem efter de så åkte jag och Ummo t hammabyhöjden och köpte skit fina skor till deej från adidas lagret ( vt nt om de heter så men aja hahaa;).... Jaa som ni har märkt är att jag har haft en lååång daag! -.- nu e jaaag trött som fan ;) men ee fett glad för vi slutar  halv elva imorn oxå för några andra ska ha utvecklingsamtal men de ee bra :D haha veet jag skrev lite mkt asså !!!!
puss// Be..   har ingen bild på skona men dom är jätte fina! de ee sneakers! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0