varit i hökarengsbadet!

Heeej, igår sov jag hos nicole sen på morgornen så gick vi t hökarengsbadet med georgina,weris,cheima,giuliano,ahmed,ranya,ida,maria o diana :)
Aja efter det så taggade vi hem och hämta pengar sen möttes alla i donken :) fast då var de bara jag,nicole,weris,cheima och ranya ;) efter de så ville alla tagga t burger king fast georgina ville gå o röka så hon sa att jag skulle följa med .. efter ett tag så kom dom andra sen var jga tvungen att tagga hem eftersom min pappa ringde :/! hahah aa tror det var allt om min dag idag puss puss bloggar mer imorn..
Ps.förlåt för jag inte har bloggat så mycket men har verkligen inte haft nån lust men jag lovar att jag ska blogga mer!
//bellaaa loves chris <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många år är georgina?

2011-06-11 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0