trött!

hej bloggen, kom hem nyss har varit med klassen o badat fett trött jag ee nu;)
när vi kom tbx från badet så bara för vi gick långsammaren klassen så låste våran lärare ut oss!?
aja kom hem nyss från de iskalla vädret skööt att vara hemma  nu vill jag bara sova fast jag ska bara kolla klart på top model.Innan jag kom hem så var jag i centrum hahahahahah omg jag ramlade från trappan asså fyfan va pinsamt d va hatar och ramla framför folk ahhahahhaa!!! :D fast det va ändå skiit kul ;)
aja ska snart bara sova va sköönt! förlåt att jag inte har bloggat på ett tag har kännt mig ganska deppig dom senaste dagarna ? vet nt vrf men ska försöka blogga lite mer.
puss / bella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0