Roolig dag !

Igår så va jag med Karen,Nathalie o Stephanie ;)
Först så möttes vi i högdalen sen så åkte vi t globen o chillade där.
Sen när vi satt på tuben på väg t t-centralen så kommer en tjej  och säger plocka upp det dära
skräpet ni kasta sen hon drog typ i karens hår ! asså jag vt nt vad sen kommer hennes kille
fram och tar tag i Stephanies arm och säger ska jag hämta vakterna.aja sen så taggade vi hem t Stephanie o Nathalies hus käkade mat ......
haaha sen så åkte vi t rågsved och satt i ica och snackade och sa hej t alla männiksor som gick förbi och kastade alvedon på dom hahaha d va skiiiit kul !
efter det gick jag hem för det va skit kallt ;)puss/bella
 gick nt lägga ut bild på stephanie... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0